poniedziałek, 4 grudnia 2017

tanie,drogeryjne i godne polecenia kosmetyki :)

Hey , od dawna zabieram się za to żeby wrzucić Wam ciekawe kosmetyki ,które w większości dostępne są w drogeriach ( Rossmann, Natura,Super Pharm,Hebe), nie są one drogie ,myślę ,że na każdą kieszeń zwłaszcza ,że często są promocje np. w Rossmannie -49% i -55% ,wtedy możemy kupić je dosłownie za parę złotych. W większości tych kosmetyków używam od dłuższego czasu (rok/dwa), lubię testować nowe produkty aczkolwiek te ,które zaraz zobaczycie to moje absolutne must have. Nie przedłużając wrzucam Wam zdjęcia produktów wraz z krótkim opisem. Założę się ,że większości z Was te kosmetyki są już dobrze znane ;) 
Na pierwszy rzut - paleta cieni (15 kolorów) WIBO Neutral - przyznam ,że pigmentacja tych cieni nie jest powalająca ale dla amatorów takich jak ja całkiem dobrze się sprawdza ,myślę ,że dobra baza pod cienie pozwoli na uzyskanie lepszego efektu. Duży wybór kolorystyczny , idealnie sprawdzi się do zarówno lekkiego makijażu jak również do mocniejszego smoky eyes. Znajdziemy w niej zarówno cienie błyszczące jak i matowe. Tak więc reasumując - cena tej paletki waha się od 35 do 45 zł , różnorodność w odcieniach + za lusterko ,pigmentacja mogłaby by być lepsza aczkolwiek za te cenę cudów nie należy się spodziewać . Moja ocena to 7/10.
 Słynny highlighter Lovly ,ja akurat wolę ten w chłodnym odcieniu silver ,myślę ,że jednak lepiej sprawdza się na okres jesienno-zimowy. Myślę ,że gdyby nie to ,że poleciła mi go moja siostra raczej nie kupiłabym tego produktu. Zazwyczaj niskie ceny , niszowe marki kojarzą nam się z czymś "gorszym" i tak było również w tym przypadku . Musiałam przekonać się na własnej skórze i naprawę go polecam ! Ten produkt kosztuje ok. 6-10 zł a jakość jest porównywalna do tych znacznie droższych rozświetlaczy. Polecam 10/10.
 Posiadam ten bronzer ok. rok ,możecie zobaczyć ,że jego zużycie nie jest zbyt duże patrząc na to ile go posiadam. Stosuje go zarówno do konturowania twarzy czasami szyi i dekoltu , świetne sprawdza się latem jak i w okresie zimowym jeśli chcemy delikatnie "opalić" naszą buzię. Cena również nie jest wysoka , mniej więcej ok. 25zł , bronzer przypomina mini czekoladkę i pięknie pachnie. Daje 8/10.
Produkt nienależny do najtańszych aczkolwiek jakość tego produktu jest świetna.Stosuje już ok. 3/4 opakowanie i naprawdę z czystym sumieniem mogę go polecić. Produkt "nie roluje się" pod naszymi oczami. Jest bardzo trwały i wydajny.Cena to ok. 32,00 zł jednak dużo taniej znajdziemy go w internecie. Moja ocena to 8/10. 
Najlepsza z najlepszych -najtańsza i najulubieńsza moim zdaniem mascara Curling Pump Up od Lovely. Świetna cena ,w promocji zawsze kupuje hurtową ilość na zapas. Wydłuża ,pogrubia ,nie zostawia "grudek". Kosztuje ok. 13zł - jest rewelacyjna ,miałam już wiece mascar drogich i tanich , ta sprawdziła się u mnie najlepiej . Moja ocena to 10/10. 


Wibo, Rice Powder Total Matt Effect (Matująco-utrwalający puder ryżowy do każdego typu cery)
Nigdy jakoś nie zwracałam uwagi na pudry ryżowe, jednak po jakiejś promocji w Rossmanie postanowiłam go sobie kupić.Mam cerę mieszaną więc od czasu do czasu muszę przypudrować nos,czoło , w tych okolicach zazwyczaj najbardziej świeci mi się skóra.Dużą zaletą produktu jest to ,że posiada bardzo dobry skład ,niską cenę i naprawdę długo utrzymuje się efekt matowej skóry.Opakowanie dość niepraktyczne poza tym wszystko na tak. 9,5/10. Cena to ok. 20,00zł .
Dajcie znać jakie kosmetyki są Waszym must have w kosmetyczce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz