środa, 6 grudnia 2017

kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy

Produkty ,które znajdziecie poniżej świetnie mi się sprawdziły ,nie kosztują dużo i są ogólnodostępne. Jeśli chodzi o mój typ cery to jest ona mieszana ,nie mam tendencji do trądziku ,nie jest zbyt wymagająca . Jeśli dalej szukacie np. płynu micelarnego ,który zostanie z Wami na dłużej zachęcam do przetestowanie zarówno tego ,który polecam oraz innych kosmetyków ,które znajdziecie poniżej.
Moim ulubieńcem od ponad roku jeśli chodzi o płyn do demakijażu jest Bielenda EXPERT czystej skóry. Szczerze mówiąc trafiłam na ten produkt przez przypadek robiąc zakupy w hebe Pani przy kasie polecała właśnie ten płyn w promocji, akurat skończył mi się więc stwierdziłam - "może akurat". Od tamtego momentu nie stosuje żadnego innego , idealnie usuwa makijaż,tonizuje skórę ,nawilża. Do tego jest dostępny w dużej pojemności ,jego cena waha sie od 12 do ok. 18/19 zł,ja zazwyczaj kupuje za ok. 8zł kiedy jest promocja ,wtedy kupuje kilka opakowań. Moim zdaniem naprawdę świetnie się sprawdza. 

Jeśli chodzi o kosmetyki pochodzenia naturalnego gorąco polecam ten oto zestaw ,tonik-mgiełka nawilżająca z VIANKA oraz krem do twarzy na noc. Mgiełka świetnie nada się po demakijażu wystarczy delikatnie rozpylić ją na twarzy i przetrzeć wacikiem lub poczekać aż się wchłonie.Tonik ten przeznaczony jest do skury suchej i wrażliwej.Tonik ma za zadanie zapobiegać utracie wody z organizmu. Jeśli chodzi o krem na noc ma on bardzo gęstą ,tłustą konsystencje ,na początku może dawać uczucie gęstej maski na twarzy jednak po chwili idealnie się wchłania.Oba kosmetyki są bardzo wydajne,są dostępne w różnych wersjach w zależności od rodzaju skóry ,który posiadacie.
Koszt kremu to ok. 30 zł natomiast toniku ok. 16zł. Jeśli jesteście z Wrocławia warto zajrzeć również do sklepu Helfy przy ul. Świętego Mikołaja 40 , z pewnością znajdziecie tam całą linie produktów VIANEK i wiele,wiele innych .

Woda różana z AVONU ,nigdy nie miałam do czynienia z tym produktem ,niedawno kupiła go moja mama , po demakijażu często stosuje wodę różaną świetnie nawilża i pięknie pachnie . Pozostawia skórę delikatną i miękką. Jest to mój pierwszy produkt tego typu więc nie jestem Wam w stanie powiedzieć czy jest to najlepszy produkt ale mi bardzo dobrze się sprawdza . Z tego co widziałam w drogeriach wody różane są dość drogie. Jeśli nie chcecie przepłacać myślę ,że ta się sprawdzi bardzo dobrze ,jej koszt to ok. 9zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz