środa, 14 stycznia 2015

Polecam ,polecam

Tak ! To właśnie z dniem dzisiejszym rozpoczęłam wielka labe - już po egzaminach wiec bede zaglądała tu częściej :) Dziś chciałabym polecić Wam  kilka kanałów na YT. Ostatnio sporo tego oglądam ,myśle ,że na pewno coś Wam przypadnie do gustu . Być może nawet dużo osób je ogląda bo po prostu są bardzo popularne ,no ale nic - lecimy :

1.Pierwszym kanałem ,którego polece są STYLIZACJETV no bo jakby inaczej . Oglądając vlogi Karoliny możemy dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy na temat pielęgnacji ,kosmetyków , makijażu , ubrań ,jedzenia ,podróży i nie tylko jeśli jeszcze nie zaglądaliście na ten kanał serdecznie polecam !
2. Jest ich tyle ,że nie potrafie się zdecydować a więc podejmując tak ciężką decyzje wybrałam ... kanał Krzysztofa Gonciarza ,którego oglądam dopiero od dwóch dni ale uwielbiam wszystkie jego filmy związane z wyjazdem do Japonii , obejrzałam je wszystkie i naprawdę dowiedziałam się wielu fajnych rzeczy , także ludzie internet może służyć również do kształcenia się ( haha) .Jeśli ciekawią Was rzeczy na temat podróży polecam jego kanał + udzieli Wam wielu porad jeśli wybieracie się do Japonii .
3. Mój numer trzy to ...LISIE PIEKŁO czyli kanał o wszystkim i o niczym . Lubie oglądać jej filmy ponieważ wtedy znaczne poprawia mi się humor ,Ma niesamowite poczucie humoru i również jest z Wrocławia ,jak ja :) SZTUKA SZTUKA
4.Hmmm ... szkoda ,że zapomniałam o tym kanale bo byłby to mój numer jeden ,zresztą wszystkie powinny znaleźć się na pierwszym miejscu . Azjatycki cukier to Polka ,która w niczym nie przypomina Polki a Azjatkę . Mieszkała kiedyś w Polsce dziś mieszka w Singapurze . Co prawda nie umieszcza już często filmików ale możecie dowiedzieć się o wielu dziwnych,azjatyckich gadżetach do pielęgnacji ciała i nie tylko . Możecie również poznać tamtejszą kulture i zwiedzić razem z AZJATYCKIM CUKREM wiele ciekawych zakątków . Jeśli będziecie chcieli dowiedzieć się wszystkiego od początku oglądajcie jej pierwsze filmiki -polecam i również obejrzałam wszystkie !
5. No to czas na numer 5 ... na tym miesjcu znajdą się dwa kanały czyli SZPARAGI oraz ABSTRACHUJETV - kanały o podobnym charakterze ,ich filmiki ukazują różne śmieszne scenki z życia wzięte ale pewnie już to znacie wiec nie bede wiecej sie rozpisywać :p
To tyle na dziś , dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz