wtorek, 4 kwietnia 2017

mom

Rodzisz się,twoje cale dzieciństwo zostaje w większym stopniu tylko w pamięci twoich rodziców.Ten czas jest tzn"czasem kiedy ma się swoje dziecko na wyłączność"ponieważ wtedy jedyne czego potrzebuje to rodziców , którzy zadbają o jego potrzeby.Później kiedy nabieramy większej świadomości istnienia zaczynamy powoli chcieć być samodzielni.Przypomniało mi się właśnie kiedy buntowałam się w momencie gdy rodzice chcieli odbierać mnie ze szkoły kiedy to moi rówieśnicy wracali juz sami.Czulam ,ze chciałabym zrobić cos sama,czuć się wolna.Od zawsze ceniłam sobie swobodę,wolność lecz przychodzi taki czas w zyciu, kiedy chcesz te mamę, ktora byla taka denerwujaca przytulic gdy wrócisz do domu.Mysle,ze nie tylko moja mama potrafi do mnie dzwonić 83737281 razy dziennie,bywa to denerwujące jednak kiedys zostanie juz tylko jej numer ,z którego nikt nigdy juz nie zadzwoni.Doceniajmy,nawet kosztem naszych nerwów bo kiedys będziemy zalowac ,ze właśnie wtedy ,kiedy ona najbardziej nas potrzebowala nie odebraliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz