sobota, 5 marca 2016

maturity exam

Dawno mnie tu nie bylo ,wszystko niestety przez to ,ze mam mnóstwo nauki . Jakoś nie dochodzi to do mnie ,że za dokładnie 59 pisze mature :(. To już naprawdę niedługo a w żadnym stopniu nie czuje się do niej przygotowana . W 70% moja szkoła poświęcona była na nauki ekonomiczne , nikt jednak nie myślał wtedy niestety o maturze.Dopiero w 2 semestrze po odejściu przedmiotów zawodowych doszło mi więcej godzin przedmiotów maturalnych tak wiec hm, trochę kiepsko. Nie wyobrażam sobie tego stresu , mam nadzieje ,że wszystko pójdzie po mojej myśli no bo jak mus to mus a jak mus to przyjemność :D Pozdrawiam wszystkich tegorocznych maturzystów i łączę się z Wami w bólu . Jeśli nie czujecie sie w zaden sposób przygotowani - spoko nie jestescie sami ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz