niedziela, 13 grudnia 2015

Christmas is coming / my thoughts

Niebawem święta ,kiedy byłam mała kojarzyły mi się z ciepłą ,rodzinna atmosferą , dobrym jedzeniem (oczywiście to się nie zmieniło) , prezentami i przede wszystkim odpoczynkiem ,na który teraz niezbyt mogę sobie pozwolić . Można powiedzieć ,ze ten rok był dobry pomimo kilku wydarzeń ,jednak wciąż czuje jakbym stała w miejscu ,jakby czas uciekał mi przez palce . Wiem, ze przez jaki czas wciąż będzie tak samo ,ten zastój który trwał przez kilka lat być może nie był bez przyczyny. Pamiętam do dziś swoje ósme urodziny, potrafiłam cieszyć się wtedy ze wszystkiego , jedyne co mnie teraz zaskakuje to ,to ,ze chciałam mieć już wtedy 18-ste urodziny. Powiem Wam ,ze dziś , prawie 11 lat później brakuje mi tego co było kiedyś . Mogliśmy żyć ,może i w dużej nieświadomości jednak potrafiliśmy czerpać z życia więcej niż dziś . W nadchodzącym roku skończę 20 lat ,nie mam pojęcia gdzie uciekło mi tyle czasu ,co wtedy robiłam , gdzie byłam . Czuje się tak jakbym straciła pamięć . Pamiętam jedynie jakie towarzyszyły mi emocje, to dzięki nim jestem wstanie odtworzyć pewne  sytuacje . W życiu każdego zdarzają się te dobre i złe chwile . Powiem Wam, ze bez tych złych nie bylibyśmy w stanie docenić tych dobrych ,dostrzec w nich swoje błędy ,które staramy się naprawić. Negatywne sytuacje uczą nas pokory, pozwalana nam stać się lepszym człowiekiem ,oczywiście jeśli chcemy się zmienić . Mam nadzieje ,że moje dalsze  życie będzie pełne miłości oraz szczęścia i tego również Wam życzę . Pamiętajcie ,że będąc w pełni sobą nie musicie z nikim konkurować . Nigdy nie dajcie sobie wmówić ,co jest dla Was dobre, bo o tym najlepiej wiecie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz