środa, 6 maja 2015

Devil's Tears

Powiem wam ,że kompletnie wyszłam z wprawy pisania notek . Brak we mnie emocji , żyje w totalnym chaosie . Wszystko się tak skumulowało ,że ciężko mi teraz nadążyć . Nie potrafię już pomyśleć co czuje bo po chwili stwierdzam ,że tak naprawdę nie mam na to czasu. Nie mam po prostu czasu dla siebie , dla swoich myśli i uczuć . Najchętniej wyjechałabym gdzieś daleko i uciekła od spraw codziennych które spędzają mi sen z powiek . Chciałabym umieć żyć chwilą ,nie przejmować się ,nie angażować się . Tak naprawdę kiedy się staramy ,chcemy aby było dobrze wychodzimy na tym najgorzej . Zostajemy kompletnie z niczym . Nie potrafię sobie poradzić z takimi emocjami . Czemu to zawsze ja jestem tą ofiarą na którą wszyscy liczą , kiedy nie maja już nikogo, przychodzą . A ja zawsze dla nich jestem . Wiem ,jestem zbyt dobra ale nie potrafię inaczej . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz