niedziela, 22 lutego 2015

My style/outfit

Nie mam określonego stylu ubierania się - wszystko co wpadnie mi w oko mogę nosić pomimo ,że jest to np. niemodne . Uwielbiam prostotę , zwykłe bluzki i sweterki . Kiedyś miałam słabość do różnych  dodatków - naszyjników ,pierścionków . Teraz stawiam na minimalizm - im mniej tym lepiej. Wiadomo ,że jeśli nasz strój jest zwyczajny i chcemy go trochę urozmaicić możemy jak najbardziej założyć parę dodatków . Myślę ,że podstawą do wymyślenia fajnego outfitu jest przede wszystkim czas : czy mamy go na tyle dużo aby przymierzać ?  ( powiem wam ,że jeśli mam czas to wole wybrać ciuchy wieczorem aby rano tylko się pomalować itp ,stanie przez szafą i ta myśl w głowie 'przecież tu nic nie ma' jest totalnie bezsensu chociaż również tak mam :( ) . Jeśli czujemy się dobrze we własnej skórze i do tego dołożymy jeszcze ciekawą stylizacje ,w której również będziemy czuć się wygodnie i dobrze - to już sukces . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz