środa, 26 listopada 2014

home inspirations

Od zawsze interesowałam się architekturą i aranżacją wnętrz . Uwielbiam dodatki , kolory , wzory i różne tego typu rzeczy . Odkąd pamiętam zawsze uwielbiałam tworzyć własne pomysły na wystrój mieszkań czy też domów . Pamiętam jeszcze z czasów podstawówki kiedy był wielki 'szał' na simsy , potrafiłam spędzać godziny przed komputerem ,wymyślając nowe pomysły ,projekty domów . Mam swój styl i marzy mi się już własne mieszkanie ,które stworze od podstaw sama . Cenie sobie poczucie estetyki ,nie tylko w architekturze ale również w życiu codziennym . Aby coś nam się udało musimy pracować nad wyobraźnią a przede wszystkim musimy to lubić . Osobiście jest to dla mnie najprzyjemniejsze co mogłabym robić w przyszłości -projektować . Pamiętajcie również o tym ,że postawą jest znajomość chociaż postaw rysunków architektonicznych ,projektowanie graficzne . W tworzeniu kieruje się przede wszystkim prostotą a co za tym idzie klasyką i elegancją . Ciężko jest z czegoś zwyczajnego uczynić niezwykłe jednak jeśli dobierzemy odpowiednie dodatki możemy stworzyć coś naprawdę ciekawego i gustownego . 

Kilka propozycji ode mnie 
źródło : (tumblr)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz