piątek, 20 września 2013

5 more minute

Cześć ,od paru dni czuje się jakbym zupełnie nie była sobą .Nie mam pojęcia co się ze mną dzieje .
Chciałabym wrócić do Wenecji ,tam było tak pięknie i beztrosko . Dużo nauki czeka mnie w weekend i oczywiście sprzątania . Nie mogę się już doczekać następnego piątku .
Dzisiaj po szkole wstąpiłam do fryzjera ,z którego po chwili wyszłam gdy zobaczyłam dwie starsze kobiety,które nie potrafiły zrobić nawet grzywki a w ich salonie wyglądało jak w czasach PRL-u (jedne nożyczki i dwa grzebienie ) . Zresztą one same wyglądały tak jakby nigdy nie były u fryzjera .
Chyba nigdy nie uda mi sie nic zrobić z moimi włosami ...
W następnej notce będziecie mogli zobaczyć moją kolekcje czapek z tzw. uszkami oraz trochę biżuterii i sukienkę ,którą wczoraj sobie kupiłam :)

a to jeszcze takie sentymentalne zdjęcia z naszego balkoniku w Rimini

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz