sobota, 7 lutego 2015

outfit h&m

Uwielbiam prostotę i jednocześnie elegancje  - to coś w czym czuje się najlepiej. Sukienki i bluzki w paski to niezbędne dodatki do prostych outfitów. Zauważyłam ,że w mojej szafie znajduję się wiele rzeczy ,których nie potrafię ze sobą połączyć , a co za tym idzie? NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ-myślę ,że nie tylko ja mam ten problem . Mimo wszystko czas zrobić porządki a później pójść na zakupy i zaopatrzyć się w większą ilość bluzek typu oversize ,zwykle ,w paski ponieważ pasują one do dżinsów , spodni eleganckich oraz spódniczek - możemy dzięki nim stworzyć większą ilość outfitów w różnym stylu dodając np. naszyjnik lub inna biżuterie aby nasz strój był elegancki lub ubrać spodnie z dziurami i trampki aby nadać naszej stylizacji 'miejskiego stylu' .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz